Schoonmaak kantoren

SCHOONMAAK KANTOREN

Zo 'schoon' dat je er enthousiast van wordt!


Als ondernemer of facilitair manager wilt u een schoon kantoor. Dag in dag uit. Met betrouwbare schoonmakers die weten wat ze moeten doen. Waarbij niet u, maar het schoonmaakbedrijf in de gaten houdt of het naar behoren gaat. Verlof, ziekte of als de sanitaire artikelen (bijv. toiletpapier) bijna op zijn… daar vallen ze u niet mee lastig! Het wordt geregeld. Hoe schoon is dat? Gewoon schoon!

Zoals thuis?

Schoonmaken op zich lijkt niet moeilijk. U doet het thuis ook. Of uw hulp besteedt een ochtend (!) in de week om uw huis ‘proper’ te houden. Bij de schoonmaak van kantoren spelen andere aspecten een rol; klanten die op bezoek komen, sterkere vervuiling, het onderhoud van vloeren, intensief gebruik van het sanitair, budget dat onder druk staat, enzovoorts.
Neem contact op

Werkprogramma, goed opgeleid, specialisten, rayonleiding


Om de schoonmaak van uw kantoor in goede banen te leiden besteedt Lambrechts schoonmaak gepaste aandacht aan het schoonmaakprogramma. Met de juiste keuzes geven wij invulling aan uw wensen, blijft het voor u betaalbaar en voor onze medewerkers haalbaar.

Goed opgeleide medewerkers werken efficiënter, effectiever en met meer plezier. Bij de dagelijkse schoonmaak zien zij wat nodig is. Voor specialistische werkzaamheden als het reinigen van tapijt of het wassen van de ramen zetten wij onze specialisten in. De inzet van vloerspecialisten of glazenwassers leggen wij voor u vast in een planning. Zo weet u wanneer u wat kan verwachten. De aansturing hiervan verloopt allemaal via uw vaste contactpersoon.
 

Altijd goed met goede afstemming en toezicht


Uw contactpersoon heeft geregeld contact met u. Zo zorgen wij voor een goede afstemming. Prettig contact komt de dienstverlening ten goede. Net als ons back-up-systeem dat in werking treedt bij ziekte en verlof van uw vaste schoonmaker. Er staat dan een vaste invaller klaar die al bekend is met uw pand. Zo bieden wij u continuïteit!

Uw contactpersoon voert ook periodiek controles uit. Verloopt de uitvoering goed? Of moet het werkprogramma bijgesteld worden? De uitkomsten hiervan bespreekt zij met u. Eens of tweemaal per jaar staan we uitvoerig met u stil bij de schoonmaak van uw kantoor en onze dienstverlening.

Share by: